IT w firmie

Magazyn w chmurze – Jakie rozwiązanie wybrać?

Tradycyjny magazyn jest kojarzony z dużą halą, gdzie posegregowane towary, sięgają sufitu. Dotychczasowe spisy i inwentaryzacje odbywały się na podstawie wielogodzinnych obliczeń i pracy wielu, zaangażowanych do tego osób. Jednak o tym należy już zapomnieć. Nowoczesne technologie udostępniają przedsiębiorcom innowacyjne moduły, w pełni dopasowane do potrzeb magazynowych, a towary sięgają już tylko chmur. A właściwie jednej, wirtualnej chmury, która ma nieograniczone możliwości i potrafi kumulować setki danych, po które w każdym momencie można sięgnąć. Oprogramowanie LoMag to nowatorskie rozwiązanie służące sprawnemu zarządzaniu dowolnym magazynem.

Moduł, który może zastąpić pracę wielu urządzeń

Wielu przedsiębiorców upewniło się już, iż kolektory danych, czytniki i drukarki etykiet to narzędzia, które stanowią podstawę prowadzenia i zarządzania firmą. Oprogramowanie magazynowe online, jakim jest moduł LoMag jest w pełni kompatybilne z urządzeniami, będącymi wyposażeniem sklepów, biur, przedsiębiorstw produkcyjnych i innych. Co więcej – jeśli firma nie posiada zaawansowanych sprzętów do czytania danych i prowadzenia elektronicznych kartotek – system magazynowy LoMag, korelujący z popularną aplikacją skanera kodów na Android, wspólnie potrafią zamienić zwykły smartfon w profesjonalny kolektor danych. To prawdziwa innowacja w dziedzinie zarządzania nie tylko małymi firmami, ale też dużymi przedsiębiorstwami. Magazyn w chmurze jest realnym przechowywaniem danych, do których w każdym miejscu i czasie można wrócić i odtworzyć, ponieważ oprogramowanie magazynowe LoMag działa online. Cechą wyróżniającą ten moduł jest także możliwość jego instalacji na wielu urządzeniach elektronicznych, nadając uprawnienia kilku użytkownikom, oraz tworzeniu niezależnych od siebie magazynów. Wszystko to pozwala kadrze zarządzającej, oraz powierzonym pracownikom na sprawne, czytelne i w pełni zaawansowane zarządzanie magazynem firmy.

LoMag – innowacja w dziedzinie sklepów internetowych

Wiele firm prowadzi obecnie swoją działalność w Internecie. Stwarza on idealne możliwości handlu, a narzędzia służące zarządzaniu, marketingowi, finansowaniu czy obsłudze klienta są opracowywane na wysokim poziomie. Nie oznacza to jednak, iż za sterami przedsiębiorstwa nie siedzi realny „kapitan”, a sprzedawane produkty lub usługi krążą tylko w wirtualnej przestrzeni. Moduł LoMag jest w pełni zsynchronizowany z softami typu PrestaShop,Click Shop lub Sky-Shop, które cieszą się ogromną popularnością i tworzą podstawę działalności wielu sklepów internetowych. Wyróżniają się one kompleksową obsługą wirtualnych przedsiębiorstw, które za ich pomocą mogą sprzedawać, księgować, wystawiać faktury i obsługiwać klientów.
Korelacja modułu LoMag ze wskazanymi oprogramowaniami daje ogromne możliwości w pełni zaawansowanego zarządzania firmą na wszystkich płaszczyznach. Twórcy programu opracowali go, mając na szczególnej uwadze łatwy, intuicyjny interfejs, nie sprawiający problemów z obsługą, oraz scalenia wszystkich, niezbędnych funkcji, pomocnych w prowadzeniu firmy, czyli: generowanie bieżących raportów, import i eksport danych do Exela lub innych programów, prowadzenie jasnej i czytelnej kartoteki danych, które są zapamiętywane w chmurze, oraz dostosowywanie modułu do specyfiki firmy, na przykład zmiana języka lub waluty.

Wszyscy zainteresowani oprogramowaniem LoMag mogą skorzystać z jego darmowej wersji demonstracyjnej, która jest pełnym obrazem właściwego programu, ograniczona liczbą 30. uruchomień.

Artykuł sponsorowany

4/5 - (1 vote)

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź również

Close
Close
Close